Minikoalamm Aycarya ah canım çok zor hele ilk olunca çok daha zor gaz sancılarında bizde çaresiz gece yarısı defalarca gitmeye kalktık hastaneye ama 2 ay 10 günlük şükür sen ona alışıyorsun daha tecrübeli oluyorsun inşaallah çabucak yapar da rahatlar 😔