Canım anne sütü mü mama mi kullanıyorsun 5-6 güne kadar normal diyor doktorlar ama ah bebekler mahfoluyor ikinmadan ben çareyi zeytinyağinda buldum mamasına biraz koyuyorum anne sütü ise sagipta koyabilirsin karnını yumuşatıp yaptırıyor doktorlara ebelere sordum ver dediler hep