hulyadurmus dün sitenin bahçesine indirirken keten bir pantolon, kısa kollu buz ve sandalet giydirdim. Evde de çorapsız dolanıyor iki üç gündür. Ben nasıl giyinirsem öyle giydiriyorum, bana sıcak geliyorsa ona da geliyordur diye düşünüyorum. Üç gündür şortlara geçtim bende sokakta zira aşırı sıcak burası da. Konum izmir bu arada😊