hulyadurmus Antalya bugün 30-33 derece ayy valla giydirdim bebeğime kısa kollu,sizler geçtiniz mii ? 🙄🧸
Esmece ayseberilinannesi Aynen bir soğuk bir sıcak hasta olmayalım da haziran temmuz ayı iyidir kısa kollu için Istanbul da
Yademveannesi ayseberilinannesi Ya istanbul un neresi acaba? Biz şortla yatıyoruz üzerimizde sadece pike var ve çok sıcak geliyor. Bebeğime gündüz arada kısa kollu giydiriyorum akşama doğru ince uzun kollu
Ocakannesi25 Sebebineydiki aaa ben de afyondayım bugün balkonda giydirdim ama evler hala soğuk giydşremşyorum
cocomelon33 hulyadurmus yaa büyükmüş baya giyer normal ya ben küçük sandım ben de Mersin’deyim çok sıcak ama yenidoğan olduğu için giydiremiyorum
Deletedmom27337 hulyadurmus bizimde dışarısı sıcak ama doğalgaz yanıyor. Bu gece ilk kez kilotlu çorabıyla yatırdım ama hasta olur diye de korkuyorum 🙄 ama biz eşimle yakında kurdeşen dökücez orası bi gerçek 😂😂
Masalikoo Bende adanadayım geceleri neyle yatıyor acaba.İncecik uzun kollu giydiriyorum ama ona rağmen terliyor.Kısa kolluda eşim üşür diyor ne yapıcam bilemedim 😂
hulyadurmus Masalikoo Ayy gece zaten ayrı bir durum bende şaşıyorum ne giydireceğim diye🤷 uzun kollu çorapsız tulum giydiriyorum altına da sıfır kollu zıbın ,ama tabiki terliyor 😅🤷