Fsule Yasdeniz damla.ile olmaz eczaneden bildiğimiz serum yani izotonik al şırıngaya çek 3 4 cc bir tarafindan 3 4 cc de diğer tarafından burun banyosu yaptır sonra da aspire et hic bisi kalmaz youtube da burun banyosu diye videolar var izleyin