Yasdeniz merhabalar benim bebeğim de 1 aylıkken burun tıkanıklığı geçirdi bizde çok az damlatiyoduk doktora gittikten sonra öğrendik ki baya serum fizyolojiki sıkıp aspire etmek gerekiyomus internetten bakabilirsiniz ya da.doktora kesinlikle götürün orda actirin nefes almakta zorlandigini hatirladikca çok üzülüyorum sizde öğrenin bi an önce nasıl olduğunu çok geçmiş olsun😊