dilarammm balcicegin_annesi minies bebeğim 5 kg ve 3 numara bacaklarında bant izi yapıyor bende sleepy geçmek zorunda kaldım
Alazokan Mlsyldz 3 numara kullanıyordum evde de önceden aldığımız 4 numara vardı ikisinden de çıkıyor 🤦🏻♀️
Nilly Sumeyra_bal a101 in bezini ben de denedim. 2inci pakette pişik oldu. Kimyasalı az temiz bi bezmiş aslında. Şimdi goon deniyorum.
Nilly Prima kötü kokoyudu kimyasaldı ve pahalı, sleepy belden kakayı çok taşırdı, soffio pişik yaptı, minies güzeldi bazen bacak arasından sızdırdı ve önceden oluşmuş pişikte iyileşme olmadı, o yüzden goon deniyorum şuan, taşma sızma bişey yok, pişik de olmazsa kalırız böyle.