Dlkbbygt molfix canbebe ve sleppy denedim ben hiçbirinden memnun kalmamıştım primaya bulaşmak istemiyordum fiyatlardan dolayı 1 ve 2 numaraları gayet iyiydi 3 de cıvıttı prima . Sleppy 4 numara kullanan arkadaşlarım çok övüyor 1 kullanıp memnun kalmayan arkadaşlarım onlarda