Karamel2020 izmirli123 merhaba ben dolap uygulamasından one step fön düzleştirici satıyorum aşırı pratik ve kolay banyodan sonra saç tarar gibi yapıp fön çekiyor tavsiye ederim düşünürseniz
Karamel2020 izmirli123 bitanesi hediye geldi doğum günümde diğerinide ben eşime aldırmıştım doğum günü hediyesi diye öyle kaldı diğeri
OncedenGurme izmirli123 ilk çıktığı zamanlar ben de sağlam bi ücret ödeyip almıştım ama tam bi hüsrandı benim için. Taradıkça eklektiklendi saçlarım 🤦🏻♀️ brezilya fönü yaptırıyorum çok daha rahat, yıka kurut çık 😊
OncedenGurme izmirli123 yapılan malzemenin kalitesine ve bakıma bağlı. Kuaförümün malzemesine güveniyorum, yurt dışından getiriyor. Bakım olarak tuzsuz şampuan kullanmak gerekiyor. Bunlarla benim 4-5 ay rahat gidiyor
izmirli123 Anne25 son olarak bir soru daha sormak istiyorum. Saçınızın yapısı nasıl acaba . İnce kabarmayan tür mü . Philips’in adını çok duydum da. Olmadı onda karar vereceğim