izmirli123 düzleştirici tarak evet iyi. Ama gene de yazın nemden kabarıyor saç. En pratiği o ama. Ya da saçın ıslağa yakın nemliyken durulanmayan bol nemlendiricili sıvı krem sık saçına. Sonra tek örgü yap. Öyle kurusun. Dilediğinde aç saçını hafif ve kabarık olmayan dalgalı kullanışlı bir saç oluyor. Benim de çok kabarık saçlarım, denemediğim ürün kalmadı. Bir tek bu iki çözüm uygun oldu.