Zeyda14 canım benim 9 ayı dolacak hala olmadım çünkü emziriyosun emzirdiğim için geç oluyosun zaten. Eltin çok biliyo nedemek ilaç iç içme sakın aklı başında biri olan ilaç iç diyene kadar dr sor istersen der ilaç iç nedemek.Kızım 2 yaşına kadar emdi 1,5 yaşlarındaydı sanırım ozaman adet olmuştum.