Zeyda14 merhaba öncelikle, dogum sekliniz ile regl olamamanız arasında bir baglantı yok. Ben 10. ayda regl oldum. Tüm rutin kontroller yapıldıktan sonra 1-2 yıl civarında regl olmamak normal kabul ediliyor. Dogumu takiben; 40. günde , 3. ayda ve ilk yıl icinde ve sonra 6 ay veya senede 1 defa rutin jinekolojik muayene iyiliğimiz için şart. Adet söktürücü ise cok gereksiz bir durum. Yumurtlamanız devam ettiği icin regl olmasanız da korunmasız cinsel ilişki ile hamile kalma ihtimaliniz var. bilginiz olsun.