Deletedmom78654 Amin inşallah görürüz o vakitleri 😊anneme diyorum nasıl sürdü 38 yıl kavga dövüş oluyor e ben ona kızıyım o bana ama aklımızda asla bosanmak bırakıp gitmek olmuyor smdilerde öyle degil 2 bagırıp kızmaya hemen ev terk ediliyor sonu bosa maya sogukluga gidiyor diyo dogru mu diyo yanlıs mı anlamıyorum ama suan nasıl bagırma kızma varsa eskiden daha fazlası varmıs ama kadınlar daha fazla sabrediyormus onu görüyrum😑