queens 4 aylık 2 aydan beri emiyor engellemek beyin gelişimi için iyi değlmiş herşeyi elleriyle keşfetmeye calıştıkları için dış dünya olan iletişimi zedelenyrmuş
Ecmsd Edaam benim kendi deneyimim bu yönde her çocuk bir değil tabiki. Eğer hemen bıraktırmak isterseniz basıl bir yol kullanılır bilemem 😊
Ecmsd Prenses-annesi1 uykuya daldığında çekerdim ağzından uykusu ağırdı farkına bile varmadı. Bant ta emmek istedi ama bantı ağzına alınca tiksindi daha sonra gördükçe midesi bulandı iki gün hiç emmedi üçüncü gün çıkardım sanki hiç emmemiş gibi devam etti. Kaç aylık bebeğiniz
Prenses-annesi1 Ecmsd 11 aylık 1 yaşında olucak. Bende uyuduğunda çekiyorum genelde bazen farkediyorum geceleri bulup emiyor parmağını ne zaman bant yapıştırmıştınız peki
Ramizeinci Edaam canim onu bende bulaam keske kizim 2 yazinda hala ayni bebekliginden kaldi aliskanlil birakmoyorda
Ramizeinci Ecmsd malesef oyle kolay olmuyor hala birakmoyor ne yaptiyaam olmasi aci oje bile surdum ama yok hala emiyor elini genelde uykusu vaekwn oyle uyuyana kadar
Ecmsd Prenses-annesi1 22 aylıktı sütten kestim hemen ardından parmağını da unutturdum. Sütten kesilirken çok kolay atlattı.
snowflake Edaam benim kız sırf elini emecem diye uykusundan uyaniyor geçenlerdeemzirirken tv ye dalmıştım bi farkettim ki bi taraftan beni emerken araya da baş parmağını sokmus emiyor🤦♀️🤣
Elay30 Edaam 3 aylığız 2 aylık olduğundan beri elini emiyor. Aç olduğunu sanmayın ellerini keşfediyor doktorum söyledi bu iyi birşey gelişimi açısından. Engelde olmayın.Salyalanmayada başlamıştır.
Prenses-annesi1 Ecmsd 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum bende emdiği süre boyuncada arıcak o parmağı sanırım 🥺
Ecmsd Prenses-annesi1 benimki sadece uykusu geldiği zamanlarda ağzına alırdı bir bakardım ki gitmiş 😂 aslında farkındaysa deneyebilirsiniz belki oda kabul etmez bırakır
ulkubdr Edaam ellerini keşfediyordur kötü bişey değil gelişim basamağından sayıyor doktorlar engel olmayın
Ecmsd Ramizeinci yara bandı yapıştırın. Ben iki Baş parmağına da bant yapıştırdım bir kere ağzına aldı tiksindi iki gün boyunca kaldı her gördüğünde midesini bulandırdı üçüncü gün bi daha ağzına almadı üç günde tamamen unuttu
Hilosssazra Edaam bizim doktorumuz 10 aya kadar normal ellerini emmesi bu süreci mutlu geçirmesi lazım engel olmayın 1 yaşından sonra parmak emer yoksa engel olamazsınız demişti çok şirin oluyo zaten bende engel olmuyorum 🤤🐥😌 3 ay 10 günlük bu arada
Zehradogu Edaam biz 4 aylik olduk, hala emiyor elini. Emzikte agzinda bide elini sokuyor:)))hele mamadan sonra elini sokup kusturuyor kendini.