Edaam 10 günlükten 2 yaşına kadar emdi baş parmağını hiç sorun yaşamadım hiç te bıraktırmadım ben emzirir yatağına koyardım iki dk. Emer uyurdu. Sadece uyku zamanları eli ağzında gezerdi benim için büyük kolaylık sağladı açıkçası. Sütten keserken de en büyük yardımcı o oldu gece meme istediğinde kestiğim için vermiyordum parmağını emer uyurdu çok ağlamazdı daha sonra sütten tamamen kesildi sonra da parmağına yara bandı yapıştırdım iki gün öyle geçti sonra onu da unuttu. Çok panik yapılacak bişey değil bence