Fahriye_sb sağsalim tez zamanda atlatırsınız inşallah korkulcak hiç birley yok kremini aksatmadığın sürece hemencik geçer. Drmuz bize 2nci günden itibaren hergün yıkayın su hemen iyileştirir demişti. Bezde 1 numara büyük aldım hiç bardak falan koymadım. Şimdiden geçmiş olsun rabbim damatlığını göstersin 🧿🧿