3aylıkken yaptırdık iyiki de yaptırmışım biz üroloji dr yaptı 15 dk bitti dikişli yaptırdık. ilk çıktığında ve çişte ağladı sonra hiç sünnet olmuş gibi değildi. Fitil kullandık ilk gün, 15 gün sonra randevuda herşey bitmişti bile ne biz anladık ne bebeğim anladı acı ateş olmadı çok şükür. Özel hastanede yaptırdık bu arada