Merhaba hanımlar, benim oğlumda 30 aylık bugün 2. Günümüz bitti ilk gün sürekli altına işedi kaka yapmadı, 2. Gün çişini tutmaya başladı ama tuvalete de azcık azcık yaptı doğru düzgün işemedi. Kakasını da donuna yaptı 2 kere. İnatla tuvalete yapmıyor öyle oturuyor ne olur biri geçecek desin 🤦🏻♀️