Kirmizipapuc 170 boy 65-66 kilo. Sezaryen göbeğim var, bacaklarım çöp gibi incecik olduğu için asla kilolu durmuyorum hayatım boyunca hiç kilolu durmadım zaten 🤭🤭 Çünkü basenim yok, kalçam yok sadece ufak bir göbek oluyor onu da bol şeyler giyince kolay kamufle edebiliyorum 😬 Kilo hiç derdim olmadı benim çok şükür 😛