Tatlisim29 tahlıl sonuclarından sonra doktor takıpte kal dedi.ben de o sırada paketlı gıdaları azalttım sonra mukuslu kaka devammetti ama kan olmadı minicikti zaten.dıyet de yapmadım sonrakı aylarda hiçbir sıkyetımiz kalmadı.endıselenme sen de insallah bir daha olmaz🙏Bize damla verdi bu desı hem gazına ıyı gelecek hem de bagırsak florasını duzenleyecek