Canım doktorumuz bize de en cok neler yedıgımı sorup test yaptırmıstı kan testı,ancak şunu da soyledı bır yaşın altında genelde kesın sonuc vermıyor dedı.sende de yok gıbı gorunuyor.şuu soyleyerek devam etti,bu sizin gördüğünğz minik kan ı takıp etmemız lazım,beslenmene devam et kı neye alerjısının oldugunu bulalım.şimdi herşeyi bir anda kestıgınde neye alerjin var anlayamayız demıstı.sonra daha kankı kaka olmadı hıc şukur.fotoları gorsenız bebek besı kan dolu doktor gosterdı boyle olmadıgı surece cok kaygılanmayın diye