YavuzCagan kızımın kafasının arkası yamuktu. 4. Ay kontrolde doktoruna sorduğumda kafası düzlenmiş dedi. Bi kısım düz bi kısım sola doğru yamuk değişik bir şekli vardı. Ama benim hatam. Suratını net görebilmek için beşikte hep aynı yöne yatırmıştım ilk doğduğunda. Neyse 4. Ayda doktor bana öle deyince ben kızımı tam tersine yatırmaya başladım biraz düzeldi şuan 6 aylık gözle görünür fark var. Bence düzelir. Ama doktorunuza danışın. Doktor bana düz kafa yastıkları çok işe yaramaz sen üzerinde dur çevir sürekli dedi. Allah yardımcınız olsun ama düzelmezse de üzülmeyin sonuçta önemli olan sağlığı🙏