Merhaba kızlar oglumun ilk 25 gün küvezdeyken kafası böyle değildi normaldi uzun ve yuvarlak şeklindeydi eve geldi 2. Ay bitiminde sonra böyle olmaya başladı sağ sol yatmıyor asla ağlıyor uykusundan uyanıp düze döndürüyor kendini bi şekilde şuan 5.18 günlük hala aynı sağa sola oynatmaya kalkarsam kafasını ağlıyor uyanıyor geri uyumuyor düz kafa yastıgındada yatmıyor sinir oluyor cocuk resmen düzelme şansı varmı kendimi yiyorum her gün yetersizmişim becerememişim gibi kayınpederımın kafa şeklide boyle eşimin daha düz çünkü kaynanam hiç çevirmemiş tahta kundaga bağlanılan beşikde büyümüş doktorada sormadım ama size sorayım dedim böyle olup düzelen varmı dilan polatın oğlu yürüyor mesela ama onunda hala düz kafası düzelmicek mi benım oglumunda 