Kuzey06 Evet mantıken zaten vücudun bebeğin emdiği kadarını üretiyor yani bebek büyüdüğünde süt ihtiyaci ne kadarsa o kadar artıyor . Eğer öyle olmasaydı ilk gelen süt miktarını hatırla şu an bebeğine o süt yetermiydi emzirdikce çoğalır bunun ayla bir alakasi yok bebek ne kadar talep ederse vücut o kadar süt üretir 😊 ve sütü arttiran en önemli şey su vücudunu susuz bırakma ben 1 sene su şişeleriyle gezdim 😊