babyackgz merhaba biz 2 ve 4 rota planlamasi yapmistik. Menenjit asilarindan korkuyordum ancak doktorumuz ne kadar erken baslarsak o kadar iyi dedi 3 ve 5te nimenrix 7 ve 9 da bexero planlamasini yaptik ilk doz nimenrix yapildi hicbir huysuzluk ates vs olmadi. Ikisi bir arada yapip yapmamayi bize birakti eger yaptirsak 3 ve 5 te ikisini de vuracakti diger dozlar sanirim 1 yas sonrasi ama ben agir gelebilir diye ayri ayri yaptirmaya karar verdim. Erken yaptirmamak risk gibi geliyor menenjit ciddi bir hastalik allah korusun bulasinca teshisi bile zor oluyormus