babyackgz yanlış biliyorsam düzeltin lütfen. ben rota ve menenjit aşısının aralarında tamı tamına 1 ay olması gerektiğini biliyorum. Aylık çizelge de ardarda gelen aşılar içinde. Sağlık ocağı hemsiremiz bizimkini yapmamıştı şuan hangisiydi hatırlamıyorum ama doldur 1 ayı öyle yapalım demişti göndermişti.