Gullu666 geçmiş olsun çok bizde çok çektik sarılıktan yazmak istedim. İçinizi ferah tutun öncelikle bizim 3. Ayda tamamen geçti. Sürekli ışık altında yatırdık, bol bol emzirmeye çalıştık saat kurduk 1 - 1,5 saatte bir. Hatta emmemiyordu bazen uykudan sağıp veriyorduk ve çok şükür o günler geçti ayrıca memeyi de bırakmadı. Merak etmeyin geçiyor, 🙏