Mine12 Koltuk altı,baza altı,mutfak dolap iç dış bitti. Camlar tamam. Yine üzerinden geçerim tabi de, salonun perdeler tamam. Mutfağınperdelerini de yarın atarım.
Sonra genel sil süpür. Geriye giysi dolabı,yatak odası perdeleri kaldı. Onuda havalar iyice ısınsın diye bekliyordum. Kışlıkları kaldırıp yazlıkları çıkartacağım,yıkansınlar yerleştireyim. Bitti sayılır. 🤷🏻♀️