MesOz Ben normalde Sleepy kullanıyordum sonra Prima’ya geçtim ama 4 numara hem belinden kaçırıyordu hem de kenardan sızdırma yapıyordu. Sonra bezlerken kenarlardan açarak kapatmaya başladım. Sızdırma bitti yine de Sleepy’ye geri döndüm daha memnunum.