Merhaba. Bebeğim doğduğundan beri bu bezi kullanıyorum. Fakat çıldırmak üzereyim 4 numaraya geçtiğimden beri sürekli ama sürekli bir sızdırma sorunu yaşıyorum. Her seferinde zıbın değiştirmekten gına geldi. Aynı sorunu yaşayan var mı? Bezin kalitesinin değiştiğine emin oldum artık.