Cheddar Tamam barışalım. Ya ben açık konuşmak gerekirse bu virüsten korkmadım. Hani tedbirimi aldım yalan yok kalabalıga girmedim maske mesafe hijyen kuralına uydum hep ama dışarı da çıktım avm’ye de gittim(acil ihtiyaçtan) yasak yokken kızımı parka da götürdüm. Kalabalık olmayan yerlere. Ama ne zaman ki amcam ve yengem evden çıkmadıklari internetten sipariş verdikleri halde poşetten virüs kapıp aylarca hastalıktan evde ağladılar işte ben o gün korkmaya başladım. Ve bu virüs lanetinden nefret ettim. Yan komşumuz da virüs olunca dedim artık yeter serap. Bak hava mis ama biz evdeyiz..yalan yok korkmamıştim şimdiye kadar ama vaka sayıları artınca ve küçükler de bu hastalığa düşünce artık tepkim net ve sert olacak.