Burası da aynı dediğin gibi işin kötüsü de ne biliyomusun polis geziyo kornaya basıyo bir iki anons geçiyo o kadar, evde oturan salaklar bizleriz işte baksana. Polissin sen ya yazsana çatır çutur ceza bak bi tane çocuk bile kalıyomu ortada ama yok hepsi göstermelik hava cıva