SedAsel25 işte diyorum ya bilmiyorsun diye. Bence tahmin edeyim instagramda falan bir yazı gördün veya yorum oradan yola çıkarak bu genellemeyi yapıyorsun. Eğer ki bunlarla ilgili yazılmış bir tek kitap okusaydın eğitimin aslında ağlatma değil bebeğin mutlu uyuyup uyanmasını sağlamak olduğunu bilirdin. Evet ağlatan metodlar var Yok demiyorum ama senin bebeğin hiç mi ağlamıyor canım ? Ciyak ciyak ağlatma diye de bişe yok eğer öyle ise sen müdahale edersin zaten. Ama ne olur madem karşısınız bunu yapan annelere de vicdansızlar deyip kendinizi rahatlatarak karşı tarafı zan altında bırakamazsınız. Saygı ve sevgiler benden size ❤️