SedAsel25 zaten ilk seneden sonra bile artık bebeklerimize istediğimiz kadar istediğimiz gibi sarilamiyiruz artik büyüyor ve özgürlüklerini ilan ediyolar.
Ilk sene bi rahat bırakın be de doya doya sarilak dimi canlar?!.
Koynumuzda uyusunlar istedikleri kadar!