Mavilii çok sağolun bir önceki postta daha detaylı anlatmıştım canım
Deletedmom_9857
Sonsuzmutluluk
MinnakAsel
Elifsmotherr
hsyn
Xyz1234
Nilican
Allah razı olsun hepinizden kızlar rabbim kimseye yaşatmasın 🙏🙏 kızım üşüttü şu anda da çok iyi değil kusması burun akıntısı falan var . Ya acaba aklıma şu takıldı hani üşüttü de fıstık falan yiyince mi belli etti kendini aslında boğazına takılmasıyla alakalı bir şey olmadı da ben mi yanlış anladım ki diye düşünüyorum hani fıstık falan üşütmeyi belli edermiş ya sanki kendimi kızıma boşuna acı çektirmiş boşuna anestezi aldırmış gibi hissediyorum ya 😔