Gece eve geldikten sonra hiç uyuyamadı kızım sürekli ağlayarak uyandı bir tıkanıklık var gibiydi artık götürelim dedik yoldayken de 1 kere balgam çıkardı . Hastanedeyiz şimdi kızımı bronoskopi için ameliyathaneye aldılar bir aksilik olmazsa 1 saat sürermiş. Güzel annelerim nolur dua edin bir aksilik olmasın kızım bu işlemden etkilenmesin hayırlısıyla sağlıkla çıksın dualarınıza çok ihtiyacım var 😓😓