Yusufefem ben vermedim, saygısızlık yapmak istemedim kimseye. Ama şimdi ki aklım olsa usulünce saygımı bozmadan cevap verirdim. 🤦🏽♀️ Mama vermek öcüymüş gibi davranıldı, süt muamelesi yapılınca kendimi kesesim geliyordu. Ee lohusalıkta vardı tabi, olan sütümde çıkırttttt kesildiii. 16 gün küvezde yatan bebeğim biberona alışmıştı, 2 saatte bir sütümü sağıp götürüyordum hastaneye. O kadar da güzel sütüm vardı ki başlarda. E dil bağı da vardı beni asla ememedi. Dil bağını kestirdikten sonra ne yaptıysam ne kullandıysam ne kadar zorladıysam ne sütüm gelebildi, ne de bebemi mememi almaya ikna edebildim. Ben ağlaya ağlaya elimden geleni yaptım ama olmayınca olmadığına kimseyi ikna edemedim. Sağlık olsun. Şimdi 9,5 aylık olduk. Gelişimi, sağlığı gayet iyi. Benim için de şu an önemli olan bu😍 ahhhh ne anlatasım varmış 😂