Yusufefem Aynı şeyleri bende yaşadım. Bebeğimin memeyi tutmayıp reddetmesi, bundan dolayı 1 haftada verdiği aşırı kilo, sonrasında sarılıktan korkum vs nedenlerden mamaya başladım. Her gittiğim yerde, her gelen insanlar emiyor mu muhakkak emzir, çek o mamayı onun önünden , mama boş, mama sadece şişirir. Bu çocuk sana alışmamış ondan tutmuyor memeni vs kabus gibi konuşuyorlardı. Bebeğimi emziremediğim için yaşattıkları eksiklik duygusu, mama verdiğim için hissettirdikleri suçluluk duygusu 40 gün boyunca ne çektiğimi bir ben bir allah biliyor. Seni çok iyi anlıyorum.