Mltmnrmn Annecikga Perşembe günü biz de olduk canım. Aşının bir tanesi kaldırılmış o yüzden tek asi yaptılar. 1 yaşında 3 tane aşısı var dediler.
Sumeyraas Ayda kızamık aşısı vuruluyormuş ama ellerinde tek kızamık aşısı yokmuş o yüzden 3k aşısı vuruyorlar. Ama 1 yaşında tekrar 3k aşısı vurucaz. Doktorunuza danışın 9. Ayda vuralım mı diye söylendi bana.
Esin12121212 Annecikga diğer asilar çok iyiydi bu asidan sonra hastalandik ateş falan hala çekiyoruz huy değişti uyumuyor artik
Sumeyraas Annecikga evet canım öyle oluyormuş. En azından bizim sağlık ocağındaki hemşire o şekilde söyledi.