Mltmnrmn Annecikga Perşembe günü biz de olduk canım. Aşının bir tanesi kaldırılmış o yüzden tek asi yaptılar. 1 yaşında 3 tane aşısı var dediler.
sarpinko Annecikga bilmiyorum ki kimisi yapiyo kimisi yPmiyor.yumurta alerjisini kimisi soruyor kimisi sormuyor