Balkokulumm Fahriye_sb kızım uyumadı uyurken yapılmalıymış emzirirken yapalım dediler ondada cihaz hata verdi geçemedi testten sorun var denildi en son araştırma hastanesinde en hassas testten geçti.
Mlke301020 UraSsmom bizde yeni 6 aylık olduk ama sorun görmedim zaten dediğiniz gibi hem yasaklar geldi hemde kalabalık getirmeyi düşünmedim hiç
Fahriye_sb Pinar_kb ozman bende daha yaptirmiyim bari bizimki de tepki veriyo da bi kac yerde 2 defa falan yaptırdık diyince tereddütte kalmistim
Pinar_kb Fahriye_sb tabiki bu sizin kararınız içiniz rahat edecekse yaptırın 🙂 ama ben gerek duymadım