Nursma Fahriye_sb yoğun bakımda kaldığı için 2 kere yaptırdık 1. Çıkarken 2. De 1 aylıkkendi sanırım.
Hilalse Fahriye_sb 2 kere yaptırmıştık ilkinde sol kulağı negatif çıkmıştı amniyon sıvısı kaçmış bi hafta çoğunlukla sola yatırdık ertesi hafta geçmişti testi
Gozde-004 3 kere yaptırdık. Ve zorlu Bi süreç. Acaba sıkıntı mı var diye yiyip bitiriyor insan kendini. Üçüncüde çok şükür Bi sıkıntı olmadığı anlaşıldı. Yenidoğanlarda amniyon sıvısı bebeğin kulağına kaçtığı için ilk testlerde negatif çıkabiliyormuş.
Fahriye_sb Mlke301020 bende 1 kere yaptırdım ama bi kaç yerde gördüm bi daha mı yaptirsam diyorum emin olmak için
Mlke301020 Fahriye_sb bilmiyorum canım benim oğlum yoğun bakımda kaldı hatta üniversite hastanesine yönlendirdiler yoğun bakımda kalanları ileri derece değerlendirmesi için gönderiyorlarmış ama gitmedim açıkcası . Bir sıkıntı olmadı şükür 6 aylık oğlum
UraSsmom Mlke301020 Benim oğlum da aynı şekilde oldu ya marmaraya yönlendirdiler 6 aylık olunca gidin dediler ama gitmedim virüs VS çok kalabalık devlete gitmek istemedim o yüzden. Şuan 1 yaşında sorun yok çok şükür ilk seferde geçmişti oda
Fahriye_sb Nursma anladım canım bende doğduktan sonra 1 hafta içerisinde yaptırdım ama bi daha yaptirsam mı diye tereddütteyim
Nursma Fahriye_sb yoğun bakımda falan kaldı mı bebeğin canım yoksa gerek yok zaten 1 sefer yetiyor diye biliyorum. Tabi anne olarak bizlerin içi pek rahat etmiyor sende haklısın. ☺️
Mlke301020 UraSsmom bizde yeni 6 aylık olduk ama sorun görmedim zaten dediğiniz gibi hem yasaklar geldi hemde kalabalık getirmeyi düşünmedim hiç
Balkokulumm Fahriye_sb kızım uyumadı uyurken yapılmalıymış emzirirken yapalım dediler ondada cihaz hata verdi geçemedi testten sorun var denildi en son araştırma hastanesinde en hassas testten geçti.