minikbaykus sizi çok iyi anlıyorum inanın.
Kızım 21 aylık, hatta 22 aylık olmak üzere. Hala yediği yemek sayısı bir elin parmağını geçmez. Tavuk suyuna şehriye çorbası ve havuç çorbası dışında hiçbir çorbayı içmez. Tavuk suyu çorbada asla tavuk eti olmayacak, direkt ağzından atar çorbayı öğürerek. Sebze yemeği yemez. Köfte yemez. Muz yemez. Birçok şeyin tadını reddediyor. Kahvaltılar da aynı. Öyle bizim yemeklerimizden falan hala yemiyor, ona özel çorba veya yediği yemek pişiyor hala.
Bunun bir çözümü var mı inanın bilmiyorum. Doktoru vitamin verdi, onu da içmeyi reddetti. Tükürüyor direkt. Çoğu konuştuğum arkadaşım memeden kesince yemesi düzelecek diyor ama memeyi bırakacağından da umudum yok. O kadar bağımlı ki memeye. Gece uykusunda bile anne meme diye sayıklayıp emiyor.
Keşke size verebilecek bir tavsiyem olsaydı. Maalesef yok. Kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş zaten. Sadece çok çok iyi anlıyorum sizi. İnşallah geçecek bu süreçte, yani öyle umut ediyorum…