minikbaykus sizi o kadar iyi anlıyorum ki..
aynı cümleleri ben kuruyorum.bu kadar zor olmamalı…
az önce çeyrek kase çorba yedireldim.o da enjektörlü ve zorla ağzına sıktım çorbayı.hiç blendir yapmamışken şimdi her şeyi püre yapıyorum ki enjektörlü ağzına sıkayım .o da Zorla zorla zorla…
çözüm bulamadım ben
her geçen gün daha da sinir oluyorum,üzülüyorum,moralim bozuluyor ama düzelen bir şey yok.
doktor kendi haline bırakın,diğer öğünde yiyecektir diyor ama nerede…akşama kadar aç geziyor,açılmıyor.
nolacak bilmiyorum.
12 yakıl 7,5 kilo