Mom076 kesinlikle kendine güvenmek lazım.ben bikere yaptım 72 den 54 e düştüm 6 ayda.ozmanlar bu insanlar neden kilo veremiyorki çok kolay hemde zevkli diyordum.hele spor için hiç birakmam gibi geliyordu ama sonra dış gebelik geçirdim kilo alımı oldu..bu sene tekrar hamilelik ve dogum derken dedigin gibi 73 le dogumdan ciktim bende en son 77 olmustum birdaha tartilmadim bilmiyorum..sezeryanim diye spora baslayamadim. Bebek emiyor sütum gitmesin diye diyette yapamiyorum.derken 4 ay geçti işte.bakalim daha yeni inş.yavas yavaş başlıcam leslieden bende..çok moralim bozuldu çünkü evdeki kıyafetler olmuyor.kiyafet alayim diye çarşıya gittim bisey deniyorum üstten bol alt popodan ancak oluyor.tam beden alıyorum üstten alt yapışıyor.kollardanda kilo almışım resmen.l ile xl arasında değişiyor bedenler hangisini deneyeceğimi bilemiyorum insan kilolu oluncada sinirleniyor.neyse bakalım takip edelim birbirimizi inş.olur.