Kızlar gecende post açmıştım leslıeyle ılgılı başladığımı ama bukadar ıyı sonuc alacagımı beklemiyordum bugün tartıldım saat gece 1 de vee -1kılo yane 75 kılodan 74 kıloya gelmısım çokta dıkkat etmeme rağmen bu sonucu aldım ve bır ay boyunca devam edecem bakalım kac kılo verıcem daha