Seda_yayla88 yakın zamanda aldık oğlum 14 aylık olmak üzere gayet rahat sıgıyor.daha büyük çocuklarda biniypr var cevremızde.yani hiçte küçük değil. Yupi modelını aldık biz de pandalı degıl de sizin görselde attıgıızın aynısı.tutma yeri daha rahat,suluk yerı falanda var ama cok saglam ürünler degıl bilginiz olsun.tutma kolları vs.ona ragmen baya iş görüyo,müzik çalıyo tuşu var.çocuklar cok sevıyo,hemen herkeste görüyorum ben