Vanilya Mom091 Oo süper o zaman canım. Yarın bende sipariş vereyim hemen bir tane çok teşekkür ederim ☺️
Mom091 Vanilya civilden almıştım ben bu arada. Demonte geliyor ama youtube da kurulum videoları var. Oradan bakarsın eğer internetten alırsan. Rica ederim🥰🥰
Seda_yayla88 Vanilya 21 aylık olacak canım. Bugün bi tane baktık ama inanılmaz kalitesizdi. Ama yinede kızım içine oturdu kalkmam diye bisiklete yapıştı 😅 çok sevdi o yüzden almak istiyorum ya. Ama internet değilde yasak bitince gidip yerinden alayım
Tospagam Seda_yayla88 bende var aynısı ama ebeveyn kontrol yeri farkli oğlum küçükken iyiydi çok memnundum ama büyüdükce sorun oldu direksiyonu başka yöne ben başka yöne cevirdikce kırıldı ben ceviremiyorum artık sadece itiyorum o nereye cevirirse
Mom091 Tospagam bir de ayaklarını dışarı çıkarıyor dimi? Evlatçım ayaklarını yerine koyar mısın diye diye gidiyorum😁
Seda_yayla88 Tospagam aaaaa kötü olmuş ya ama büyüdükçe işte herşeyi ben yaparım moduna geçiyor minnoşlarımız 🥰
Seda_yayla88 Mom091 aynen bunları gördüm aslında almak istediğim bu gibiydi. Ama ebeveyn kontrol kolu tek olmasın ikili olsun daha kullanışlı dediler. Bakıyorum bu kezde bu modelin iki tutuşlu modeli yok 😰
Mom091 Seda_yayla88 benimkinin tutma yeri tekli ama geniş. İki elim rahatça giriyor yani. O konuda hiç sorun yaşamadım şahsen
Seda_yayla88 Mom091 elimde poşet paket olursa asarım diye bide kontrolü rahat sağlanır diye düşünmüştüm 🙃
Mom091 Vanilya garibanın yüzü gülür mü be😁 neyse değer ama gerçekten canım. Her kullandığımda iyi ki almışım diyorum
Seda_yayla88 Senemmm11 şu kapanma günleri bitsin bi bakayım tekrardan ya gözle görüp alayım en iyisi ☺️
Klcctugce Seda_yayla88 Benim oğluma aldık severek biniyor üstünde zıplıyor binince. Tavsiyem trendyoldan almayım çok pahalı. Geçen hafta BabyMall dan aldık 215₺ 70-80₺ fark var. Bu arada 27 aylık bile binen var çevremde bence küçük değil ☺️
Seda_yayla88 Klcctugce o zaman oraya bi bakayım sizinkinin fotoğrafı var mı ya peki. Olmazsa onu sipariş vereyim