Nurkara21
Nurkara21 trombosit değerleri düşük olduğu için yattık. İlaç enjekte ettiler değerler yükselince taburcu olduk bugün, ama hap tedavisine başladılar normale dönecek mi bakalım diye. Haftada bir kontole çağırıyorlar şimdi Trakya üniversitesi eğitim araştırma hastanesi ne. Bizde Lüleburgaz dan gidiyoruz burdaki hastanelerde olmuyormuş üni hastaneleri bakıyormuş böyle şeylere