Nurkara21 benim bebeğimin sol omzunda morarma ve kan benekleri oluştu doğumdan sonra 🙇🏻♀️ Hemonjiyom deniliyormuş biraz zaman geçti biraz büyüdü çocuk doktoru bize tıp fakültesine gidip hematologlar görsün bide dedi. Bizde gittik orda kan aldılar ultrason çektikler ve ilaç verdiler 🙇🏻♀️ Her ay tıp fakültesine gidiyoruz kan değerlerine ve küçülmesine bakıyorlar. Orda damar düzensizliği olduğu için kanama yapabiliyormuş o yüzden ilaç kullanıyoruz. Bazı hemonjiyomlar yaşına kadar kendiliğinden geçebiliyormuş bazıları büyüyormuş 🥺 biz 5 aydır ilaç kullanıyoruz anca küçülmeyi gözlemleyebildik hala kullanıyoruz 14 aylık bebeğim Allah yardımcımız olsun